26/2-08

jaha jaaa... nu sitter jag uppe inatt igen. bajs också kmr aldrig komma upp halv 7... och det gör inte saken bättre att de är en sjutk tråkig och lång lektion, ska iofs redigera min och mannes flumm cp film och de kanske blir lite skoj men ändå. Jag orkar inte

Sjöng i aulan med Madde idag. Kunde ju gått bättre om man säger så...

Sen så typ orkade jag inte hoppa av bussen och varken jag eller madde hade ngn lust att bara åka hem och dö och deppa över att vårat sjungande va sämst så vi åkte hem till henne och åt oss smällfeta på tigerkakssmet ist typ.
Sen råkade vi somna en stund me.

well well... Så intressant liv för allmänheten har jag itne direkt och nu orkar jag inte skriva mer.

goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0