helg

va på musikdirekt igår me maddi:)
De va grymt nice att komma ut och jag hade såklart super sällskap men både jag och madde fick sådär ont i magen. Såg erik också.
Sen kom jag på att han är trummis och kanske skulle spela och japp de gjorde han. tror dock inte att han kände igen mig, itne så konstigt faktist.

Jag och madde dampa på en såndär maskin också. Sen helt plötsligt fick vi megaflipp och dampade loss totally. så de ska va. sen kom vi hem och käkade dipp och lite allt möjligt. whatever kind of.

Egentligen vet jag inte vrf jag skriver... känns totally onödigt...

På tisdag ska iaf jag och madde sjunga i aulan >.< Jag kommer döööö
Sen på fredag ere pyamaschill med folks och kanske skulle carro pälskling komma också:D
Inget tvek om saken, jag och madde kmr va snyggast i kallingarna vi köpte. Visst sidenkallingar e inget märkvärt men de vart de ju inte heller. Utan sånna i tyg med en kukbehållare och allt. så jävla grymt sexigt
Sen på lör fyller ju madde 18 wippidoo.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0