Fredag

Blev ingen säng igår, typ som förväntat.
Tur att niclas är så snäll och hjälper mig me det idag för annars hade ja blitt ledsen och gråtit minst 3 floder... HÖHÖ
Färgade håret igår för ja tänkte köpa extensions idag, men ne före blev lite för mörkt tkr jag:( Så nu får ja vel vänta typ 2 veckor...:/ jag som vart värsta pepp på att slösa 500 spänn på det idag!

Jenny sötisen kmr till gbg idag me, men henne hinner jag antagligen inte träffa:/

MM denhär müslin e förjävla god altså.
ted tvingade i mig den någon dag förra veckan och ba faan va go så mamma fick köpa den till mig:D Jättemums!
Youghurt cornflakes och jordgubbar i... hihi
Me mjölk skare va!!

jaja. vad som händer i helgen har ja ju redan upprepad 25tusen gånger i brist på annat att skriva så ja tänker inte göra de en gång till.
Så nu skiter ja i att skriva ngt mer tills ja kmr på ngt intressant eller, som oftast är anledningen till att ja skriver, har otroligt tråkigt.

CIAO!

Åh något jätteintressant!
Jag har alltid undrat hurfan man får en bild på bloggen.
Uppenbarligen fattade jag hur för ett tag sen, för till min förvåning upptäckte jag nyss att jag faktist har en bild på migsjälv där xD Haha

Kommentarer
Postat av: Hannangnting

Åh, vilken färg färgade du?

Jag har svart löshår hemma... så om du färgade ditt svart kan du få köpa mitt för typ 100kronor. Köpte det för 500:- äkta människohår och jag har bara använt hälften den andra hälften är typ anvnd 5 gånger.

Jag färgade också håret igå btw (fan vad jag babblar) Hejsvejs, nu ska jag inte överösa dig med babbel mera.

2008-09-06 @ 10:52:15
URL: http://www.mettrobloggen.se/blommigkatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0