Today

HEJSAN HOPPSAN
nemen titta, jag skriver för andra dan i rad!
Måste vara rekord?
vet inte om ja har så mkt att säga. hmm
På tors får ja ny säng iaf och de e gött som satan att få 120 säng ist för jävla 90säng
så nu vet ni de, kan vara vitkigt att anteckna också!

Idag orkar ja inte me någonting. tänker sova snart (A)
Har iaf vart me steffi och kollat glasögon så nu har jag beställt nya:)

Imon får ja fanimej städa rummet om jag ska få in en ny säng och på tors ska ja köpa säng då som sagt.

På fredag blire utgång och på lördag vette fan vad som händer.
Eller jo, men de beror på:) De ska nog bli en trevlig lördag iaf tror jag!

Sen så ere söndag och jaa..

Sen ere måndag.

Gu va ja babblar skit:S
HEjdå!

Måndagen e speciell för jonthe kmr hem va ja tvungen att skriva:D
Haha :)

Ah juste imon ska ja träffa min gos Fjärtcarro också:)

Kommentarer
Postat av: Jonathan Hahne

Men va fan måndagen e ju riktigt speciellt !! Jag kommer ju hem^^

2008-09-02 @ 19:58:48
Postat av: Otto

hahha.. du fattar nog vem jag är, även fast jag inte skriver mitt riktiga namn.. eller, jag heter ju detta också men... aja, du fattar. vill bara säga att det var väldigt synd att vi inte kunde dra iväg på lovet!!! puss på dig gumman

2008-09-02 @ 22:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0