Uppdatering!

Well if you wanna get free
And if you wanna do the passionate thing
And if you wanna get smart för de sake of your heart and all
You should own your namne and stand up tall

Altså dehär me att skriva blogg går ju inte förjävla bra för mig måste ja säga!
Men just nu e mycket upp och ner i mitt huvud så ja kännde att jag behövde skriva av mig lite, även om ja inte tänker ta upp varför här. Orkar inte att vem som helst ska läsa de liksom.
Anyway så har ja gett mig in på något som jag INTE skulle ge mig in på igen!
Men så gjorde ja de så verka de bra och nu tror iaf ja att de kommer nog inte fortsätta länge till.
Det är nog inte min grej. För de som e insatta och förstår ... xD

Skolan har ju satt igång igen iaf, de kan man ju tycka vad man vill om.
Verkar iaf som om de kommer bli hyffsat nice i 3an, men typ hyffsade kurser och allt sånt.

Va ute i fredas, en stund iaf, men de bidde itne ngt särskilt kul så fuck that.
Nu ska vi konsentrera oss på fredag ist då de blir endast jag och steffi som ska ut, precis som de gamla goa tiderna.
Då jävlar gäller de! de va ett tag sen om man säger så.

Sommarn har vart supernice! 2 resor, lite jobb, lite slapp, mycket party, pojkar, mys, glädje, lycka, sommar, sol, värme och ja... En go blandning av vad en bra sommar ska innehålla helt enkelt! SUper ju!
En bra sommar som sagt, dock inte den bästa jag vart me om.

Nu vill ja kirra körkortet me så vi håller fan tummarna för att ja gör de inom en kort framtid!!

japp. Mycket ja vill.
Ja vill att en viss person ska komma hem me... Jao

MEN man får inte alltid som man vill och sånt e livet men ja e hyffsat lycklig ändå!
YEAH

Nu ska ja göra rent den jävla peircingen (hurfan de stavas) i örat, som för övrigt verkar läka jättebra men den e öm som fan!:(

Puss och kram, ses på stan!

Just det. Jag tänker tillägga att ja vill ha kommentarer:O
I brist på sköj att göra liksom

Kommentarer
Postat av: Jonathan Hahne

Har du piercat dig nu oxå Najs ska oxgöra de när man nu kommer hem aja vi syns snart POK

2008-09-01 @ 23:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0