Jippie!

Åh i morse när jag gick till vagnen såg jag hundjävlarna igen. Nu blire te att prata med föreningen! :@

Sen va jag duktig i morse och tänkte att jag tar en tidigare spårvagn så att jag är i god tid. Men det skulle jag inte ha gjort! Stopp från valand ner till brunnsparken och jag blev sen såklart. Hade jag tatt den vagnen som jag brukar så hade jag förmodligen kommit fram i tid eftersom den åker via domkyrkan. *suck*

Vart nog nära på att trilla och slå ihjäl mig minst 15 gånger på vägen hit också. Fan altså, om man vet att de ska regna och töa, vrf sandar man inte typ 1 dm grus överallt då? De e ju knappt någe grus alls och de e som att gå på en nygjord isbana...

Så ingen bra start på dagen altså!

I eftermiddag ska jag nog ta en fika med gosjennie och sen blire iväg till hagakliniken för att eventuellt vaccinera mig mot vad man nu kan behöva vaccineras mot om man ska till thailand? Hoppas inte att vi är försent ute... :|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0