Värsta passet någonsin!?

Fy och uch!
Inatt vart antagligen de värsta passet jag varit med om :(

Massa b*****r som skulle  pilla på korten och markerna hela tiden, flytta på lampan, sträcka sig in i mitt markerlager (vafan!?) och vara extremt allmänt jobbiga. Flera stycken som fuskade och sen om och om igen försökte komma tillbaka och spela för att de tydligen hade svårt att förstå att fuskar man så är man inte välkommen mer?
"Neee vadååå? Jaaag!? Jaaag har aaaldrig fuskat!?"

Sen dessutom hade jag extremt ont i mitt klämda finger och jag va supertrött och på de så självklart ska de ha öppet till 5! De sista två timmarna när folket försvunnit så blev de självklart svinkallt dessutom så stod och frös som en galning och musiken sprängde mina öron.

Trodde bergis jag skulle brista ut i gråt minst sjuttielva gånger.
Inte min kväll helt enkelt!

Så nu när jag fått avreagera mig lite, hoppas jag på att inte behöva jobba där något mer, och laddar istället inför favvostället nästa helg! Parkeen! Time to kickass igen.

Efter att Januari gått bra, blev februari en riktig jävla svacka. Tur att de e ny månad imorgon då och jag får jobba Parken 2 av 3 pass! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0