Vinterns första isvurpa!

Jaha då va det fredag igen! Fan va gött!

Morgonen började ganska bra med att jag hann med Orange Express och satt där och myste för bussen va nästan tom och jättego!
Sen går jag av bussen och inser att "dehär blir inte kul" eftersom det är en enorm vattenpöl precis vid gångbanan och bilarna kör som idioter så de bara swooashar vatten överallt!
Vad gör jag då? Jo jag trycker migsjälv ut med snövallen vid kanten av gångbanan och när de blir ett uppehåll av bilar så tänker jag
"NU JÄVLAR, lets go!!" och självklart....så vurpar jag! Såg nog riktigt roligt ut för jag stod verkligen på alla fyra med rumpan i vädret ut mot trafiken!

Uch och fy :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0