Nattinlägg

Jag är så fantastiskt bra på att uppdatera bloggen!
Undrar förståss om en enda jävel läser den ändå haha.

Längtar sååååå till 12 augusti! Eller de beror ju på. Såklart att då e ju semestern nästan slut.
Men det finns iaf en sak som är posetiv med att hösten snart är här så de e ju tur det...

Båstad va AWESOME! Det ska göras om for sure! Hade så tur som fick plats på campingen.
Första kvällen vart de partaj med jocke från malmö. Lördagen blev de partaj med våra campinggrannar haha.
Kunde nog inte haft så mycket roligare. Synd att vi är så små så vi inte fick campa i tylösand på söndagen bara för de hade nog vart rejält med party det med.
Så det är förbokat. Sommaren 2013 kommer jag och carro dra på en ordentlig roadtrip, campa och festa som bare den!

På tisdag tänkte jag att jag äntligen ska dansa ltie Pole igen. Vart länge sen. Vill börja fortsättningskursen nu också men är tveksam eftersom jag vet att jag kommer missa en lektion. Kostar ju ändå en hel del och man går fort fram så man vill helst inte missa en massa. Men det får nog bli så ändå. Sen skall man ju opereras och grejer så de får vänta så satans länge annars.

Nåja. det blir nog bra tillslut ändå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0