Dagen

Goddagens allihopa.
Imorgon är det midsommarafton och då bli det halmstad med Baby, Emsi-Bemsi och annat trevligt folk! Ska bli superkul :D
Köpte en good likör som skall shottas till snapsvisor!

25%, helt perfekt! Stark vodka e bara äckligt att shotta.

Så idag är det ett späckat schema som gäller för att vara snygg och tjusig imorgon!
Jobbar fram till 16.45.
17.30 ska jag klippa mig
Efter det ska jag direkt till frölunda och köpa en foundation som passar till lite sommarbrun hy.
Vid 18.50 måste jag vara på gymet och kl 20.00 ska jag sola!

Sen blir det hem och duscha och packa...
Juste måste ju åka till mamma och hämta väska och kylbag också :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0