Spökar?

Uch.
Jag är en såndär supermörkrädd tjej som tror på spöken och grejer.
Och vet ni vad som hände igår?

Vaknade igår morse som vanligt och går upp för att klä på mig kläderna som ligger på stolen. Vad ligger då där?
Jo Teds musmatta. Den som brukar ligga under halva hans bärbara dator ute i köket. Hurfan kom den dit? Ted har ingen aning, jag har ingen aning och vad jag vet så låg den då inte där när vi gick och la oss. Den kan ju knappast "trilla ner" från köksbordet, där den låg under datorn, och sedan flyga in i sovrummet? Skitläskigt!

Sedan på dan, i receptionen, får jag ett samtal. Ingen där... ett såntdär läskigt spöksamtal då de bara brusar och knastrar och låter skumt.

Fyfan va äckligt! Så nu har jag panik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0