Bikini-panik!

Iår skulle jag verkligen behöva köpa en ny bikini. Dock ere fan inte lätt, för precis som de allra flesta tjejer, så har jag extrema komplex över min kropp.
För tjocka lår, för små bröst, opropitionell (öö stavning??) midja, för feta kärlekshandtag och lite för mkt hull på magen... De hjälper inte hur mycket folk säger att "ååh ne men du e ju så smal och så fin" ovh blablabla, komplexen kommer sitta där tills jag släpper dem själv. Tills jag själv lyckas älska min kropp.
Men jag har då kommit fram till att jag behöver en bh som pushar upp tuttarna lite, en överdel utan vaddning går avbsolut inte! Jag behöver också ett par trosor som sitter långt ner efter som min överkropp är kort och midjan sitter långt ner. Dessutom måste underdelen självklart sitta bra över rumpan! En sak som jag tycker är jättesvårt med bikinisar, särskilt om man ska kombinera att de ska sitta så lågt som möjligt. För att de ska sitta lågt ska de helst vara sådana med ett snöre vid sidan bara, men snyggast över röven siter nog ändå de hipster-liknande varianterna?
Men nu har jag snokat runt lite och hittat en som jag tror jag kan gilla. Den kommer från H&M och kostar endast 228:- för hela setet;


Push-up BH och låga trosor. Svart e alltid rätt men de e ändå lite småfräsigt mönster.
Nu kommer väl antagligen den inte sitta så perfekt som jag hoppats på eller så kommer de va slut i min storlek... Vet inte om jag vågar beställa hem från internet, e alltid så nojjig på att allt ska bli fel.
Men jag tror att jag tar mig en tripp till stan idag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0