Godmorgon!

Ännu en dag på jobbet.
Vet inte riktigt vad jag gör här, det är typ 10 personer som jobbar och jag ska sitta här till 16.45? :S

Just nu känner jag mig besviken och lite irriterad. Har fått reda på (genom Turids blogg) att vi inte ska ha någon dans på 3 veckor!? Här har man precis kommi igång också ska läraren resa bort? Vi kommer ju tappa precis allting vi har lärt oss på två gånger. Dessutom känns det skitdåligt att det kommer fram på ett sådant sätt. Oproffionellt och oseriöst!

Igår somnade jag i soffan (som vanligt) och skrev aldrig något inlägg om min mumsiga milkshake (ha-ha) så de får komma i eftermiddag istället, eftersom jag inte kan lägga in bilder på datorn här.

Hopplahej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0