Onödig shopping?

Igår vart jag iaf och shoppade lite! Skulle egentligen bara shoppa födelsedagspresenter till mina syskon (och en hårfärg till migsjälv) men ni kan ju gissa hur det slutade?
Måste dock erkänna att jag klarade mig hyffsat bra. Köpte bara (förutom hårfärgen då) en plånbok och en handväska. Plånboken behövdes verkligen! Har inte haft en plånbok på år och dar, har bara använt mig av domdär fula busskortshållarna man får av västtrafik, vilket resulterar i att man aldrig har med sig alla kort och man har aldrig kontanter. Så nu jävlar! Supernice tycker jag, bra modell också. Väskan va ganska vettig den med. En mellanstor modell och det kan behövas nu i sommar. Dessutom va de 25% rabatt! Hur kan man motstå?

Accent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0