Pole-Dance

Uch, idag har det varit jobbigt på Pole-Dansen.
Jag åt ingenting innan för jag blev så stressad, och hade därför ingen ork eller vilja alls. När man inte äter försvinner verkligen all motivation. De enda man tänker är;
"Uch jag orkar inte, ne-e dedär kan inte jag, dedär e omöjligt och jag kan likaväl ge upp nu".
Så himla tråkigt när det blir så! Dessutom vart jag helt svimfärdig. Förra gången tyckte jag de va skitkul och kännde att jag faktiskt var ganska bra, och kunde mycket mer än vad jag förväntat mig att kunna. Så nu har jag lärt mig en läxa. Nästa gång ska jag äta ett ordentligt mellanmål någon timme innan! Banan, äpple och Keso...MUMS!

Nu har jag iaf köpt bananer och jordgubbar och lite andra smoothie-tillbehör. Så ikväll blire en mumsig jordgubb-mint-smoothie! Recept och bild kommer! ;)

hann inte hämta den bärbara hårdiska...ajdå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0