Shopping

Igår var det dags att bränna lite lön!
Och jag anser faktiskt att jag verkligen behövde shoppa lite nya vårkläder.
Jag köpte ett par trekvarts-jeans från H&M, beiga shorts och ett militärgrönt linne från gina....och de va allt?
Köpte ett par  Harem-byxor från Cubus i förrgår också, i en sjukt härlig och go korall-aktig färg.
Bilder kanske kommer senare ;)

Idag blire pole-dancing WIhoo! Efter det ska jag och Turid ta oss en sväng till Martin-Shop eftersom dom har Girls-night och ägaren av pole-dance-skolan kommer vara där och ha med sig en pole så att man kan få testa lite.

Så alla som är sugna på att testa lite pole-dancing, kom dit!
20.00-22.00, Martin Shop. Ligger på andra långgatan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0