Sillisar?

Som många av mina bekanta vet så funderar jag starkt på att förstora brösten... eller ja... jag har i princip bestämt mig, väntar bara på att jag ska fått samlat ihop lite pengar.
Dock funderar jag på om man ska testa Macrolane istället? Det är en kroppsegen gel som sprutas in och succesivt bryts ner igen. Detta är endast för att förstora lite och inag drastiska ändringar, men jag vill ju inte skaffa några bomber till min lilla kropp precis, bara fixa det lite mer propetioneligt...
Inga operationer behövs och man sövs inte ner. Man behöver inte sjukskriva sig och kan röra sig normalt och träna efter redan en vecka, men det behövs fyllas på efter redan 1 år då ungefär hälften har försvunnit.
Dock vart de någe erbjudande nu. Från 11900:-... antar att det är per tutte förståss annars är det ju väldigt billigt och kanske värt att testa? Jag menar, om man inser att de inte va ngt att ha så har man ju på 1 år hunnit spara ihop till riktiga sillisar istället.



Så nu har jag bokat tid för konsultation av dethär. Ska kolla hur länge man måste vänta innan man kan operera in silikon ifall man sprutar in Macrolane nu och mer exakt vad det kommer kosta och hur stor skillnad man kan få osv. Hade vart awesome att få tuttisarna fixade innan sommarn....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här såg ja oxå här om dan o tänkte att ja skulle visa dig de :D

2010-05-27 @ 20:21:32
Postat av: Anonym

Tjo igen glömde visst skriva under med mamsing

2010-05-27 @ 20:22:43
Postat av: camilla

Spontant, kan jag inte tycka att större bröst skulle vara vackrare. Kan dock, ha viss förståelse ang utfyllnad av vissa kläder! Men Jag kan inte säga att jag tycker dom ser naturliga ut, pga dom oftas är stumma, orörliga & ser sprängfärdiga ut :( och då blir det tyvärr mycket onaturligt = för mig att små bröst är mycket vackrare...

2010-05-28 @ 09:18:26
Postat av: Natalie

Men man vill ju ändå ha lite former, inte vara helt jävla platt.

Som sagt, ska ju inte skaffa några super-meloner :P

2010-05-28 @ 09:42:02
URL: http://littlemisstiny.blogg.se/
Postat av: camilla

Ok, Lyssna på radion idag ang macrolane, dom har nämligen upptäckt att det blir svårigheter att se tydligt vid mamografi om man sprutat in detta. Så sett är detta inte aktuellt för dig än! En parentes bara... Men vill ändå säga att jag aldrig sett dig som platt, "små bubbsar" ja, men inte platt.

Puss x

2010-05-28 @ 16:57:07
Postat av: Anonym

Hel artikel i Gp Oxå om detta ja spar den till dig mamsing

2010-05-28 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0