Sommar

Ååh idag stod det att sommaren kommit till Göteborg och det märks verkligen.
Det är supervarmt ute, och här sitter jag inne i receptionen :(

Man blir ju bara såå lycklig och glad när det är såhär varmt och fint och jag har fläkten på i receptionen så då får man också sommarkänslor.

Jag blir så himla sugen på att resa! Denna sommaren vill jag ska vara riktigt bra, det är första sommaren som jag bara har 4 veckor ledigt och inte ett långt sommarlov. Förra sommaren fick jag ju nästan 10 veckor ledigt ändå, fast jag tagit studenten.
Så då känner jag att jag måste fylla upp dessa fyra veckor med en massa roligt!
Jag tror jag ska skippa solresa nu i sommar, och ta en resa till egypten i vinter istället. Känns mer värt.
Däremot är jag väldigt sugen på att göra en roadtrip, kan vara i Sverige, bara det är fint väder.
Så får börja planera nu känner jag!



Än sålänge har jag iaf planerat att åka till Stockholm, detta blir dock inte under semestern utan en mini-weekend i början av juli.
Ska dit mellan 1-4 Juli och gå på Redbill Flugtag och Gröna lund och lite sånt tänkte jag.
Åker dit med baby, kommer bli supermys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0