Träna!

Nu har jag bannimej bestämt mig för att jag SKA börja träna.
Jag orkar inte gå runt och ha dåligt självförtroende över min jävla kropp hela dagarna.
Och dessutom så om jag nu ska fixa tuttisarna så vill man ju vara nöjd med resten också!
Så det blir ett sommarkort på sportlife. Allaktivitet hela sommaren, på alla anläggningar bara 995:- och det kan nog vara jävligt kul för jag kan träna massa Afrodans och Zumba och grejer. Och dessutom kommer jag bli lite piggare och gladare, är så sjukt trött på att vara trött hela tiden :P

Så imorgon eller på onsdag ska jag köpa träningskort! Och nu hoppas jag för all del att jag inte sviker migsjälv och tappar lusten för detta för jag skulle verkligen behöva det!

Lite muskler skulle inte sitta fel! Hålla fettet på plats och dessutom blir nog Pole-dansen mycket enklare.

Så Beach 2010, here I come!

Så jäkla tråkigt att man inte har ngn att träna med bara. uch.


Kommentarer
Postat av: TC

Haha aa man ser nästan ut som en smurf efter pole.. syns på torsdag =)

2010-05-31 @ 16:48:14
URL: http://theresreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0