Vet ni vad jag köpte idag?

Idag var jag super onödig och köpte en lotion från Nivea som tydligen ska göra en smalare? :P Skall kunna göra så att man minskar upp till 3 cm på de värsta områderna, altså mage, höfter, lår och midja.
Jag kan inte påstå att jag tror att detta kommer funka men jag är aldeles för nyfiken för att låta bli och dessutom hade dom rea på den på Cubus.
Så nu ska jag försöka anstränga mig och använda den 2 ggr om dan, som är rekommenderat, också får vi väl se om jag blivit av med mitt lilla hull runt höfter,mage och låren. Skitspännande!
Skall ta 4 veckor att se resultat... Börjar idag :)

Cubus; Ord pris: 149:-
Rabatterat (25%) : 112:-

Kommentarer
Postat av: TC

Du får berätta om den funkar sen =)

2010-05-28 @ 08:57:43
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: Natalie

Det ska jag :D

Ska bli intressant att se haha

2010-05-28 @ 09:13:58
URL: http://littlemisstiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0