en tanke

Ibland så förstör jag så fruktansvärt mkt för mig själv.
Det är ju för jävla tur att man kan lära sig av sina misstag då.
Kanske tur att jag gör mina misstag såpass tidigt i livet så att jag lär mig?
Jag anser att jag e så korkad som dömer folk så snabbt.
E så petig med allt. Visst, man ska inte nöja sig med "OK" men man kanske ska koncentrera sig på de bättre sidorna framför de sämre? Jag har själv en hög med kassa sidor så vemfan är jag att döma andra?
Emma, min bästa vän sa ngt riktigt smart en gång. En tanke, som numera ofta slår mig.
Kanske inte de mest genialiska otroliga men för mig betyder de mycket;
"Hon kanske inte är perfekt, men hon är fan så mycket bättre än vissa andra"

Vem fan är jag att gå runt och tro att jag förtjänar perfekt?
Jag är glad för att det finns personer som ger mig en andra chans efter så mkt skit jag kan ge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0