kickass

Hej Tomtegubbar!
Såg på FB att julmusten kommit. va e de för skit då? Uch va äckligt.
Och de betyder att vintern e här. Blä
Iofs så längtar jag till jul för de e så mysigt, och sen ska vi till Thailand, men vadfan händer efter det då?

Idag är jag för övrigt stolt över mig själv. Jag släpade faktiskt arslet till banken igår och ansökte om mitt VISA-kort, så de borde dumpa ner i brevlådan i början av nästa vecka! (Y)

(nu kommer de obligatoriska tuttskrivandet)

Idag ska jag tillbaka till Carlanderska och klippa stygnen.
Förra veckan vågade jag inte kolla på ärren haha! Jag e så rädd för att de ska ha blitt fula :( De tror jag inte men jag e otroligt rädd för det! Fy va hemskt det skulle vara.
Och den som inte trodde att mina pattar blivit något större. HA så fel.
Försökte testa BH-ar igår. Testade upp till 70C men de verkar vara för litet... Vågar nästa tippa på att de faktiskt är 75C, om de inte är så att de fortfarande är supersvullna och krymper massa mer men de tror jag inte.
Och sjukt va mkt smalare man ser ut nu när man har lite pattar som formar kroppen.
I love my boobies <3

(slut på tuttskriv)

Imorgon skall jag jobba på Cherry igen! Första passet på 3 veckor och jag e grymmt taggad!
Mina naglar har blitt så långa och fina nu men jag vet nog hur dom kommer se ut på söndag efter två arbetspass på cherry haha.
Imorgon blire Trädgårn med ingen mindre än legenden Anders!
Nästan lite nervigt att jobba med chefen, särskilt när man inte jobbat på två veckor.
Därför ser jag till att tagga ordentligt nu för jag ska vara bäst i hela världen imorgon!

Igår skulle jag färga håret (punkt slut sa jag) men de bidde inte så. *surprise*
IDAG däremot. Så SKA jag färga håret.
Jag har en känsla av att de kanske skiter sig ändå. Måste ju iväg och läsa matte så är hemma så sent.
Dock är de bäbis tur att laga mat iaf. (alla som gissar på att det blir kyckligwok, räcker upp en hand!)
Men allra helst skulle jag vilja färga håret idag och sen köpa extensions imorgon :)

Kickass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0