Thailand!

Ååh igår va det bara 11 veckor kvar tills vi åker till Thailand!
Fyfan va gött. För att få en hum om hur kort tid 11 veckor egentligen är så tänker jag på när jag var på konsultation för tuttarna... det var 9 veckor sedan igår...Och det känns ju inte alls som längesen!
Dock har jag lite panik, för efter att vi har varit i thailand så har jag ju ingenting att längta till längre.
Vad ska jag göra då? :( Kanske är lagom att börja längta till Sommar och Båstad 2011 då iofs?

Här kommer iaf lite bilder på vårat hotell:

Alpina Phuket Nalina Resort & Spa, 4stjärnigt hotell i Kata!


Fan va lovely!

Så slipper jag nyår också. Eller vi är ju i Thailand då. Och det känns j*vligt skönt kan jag säga för jag hatar nyår! Det är nog den mest överskattade "högtiden" som finns. Blir alltid kaos! Har inte haft en enda lyckad nyårsafton sen jag firade med familjen.
Så det ska bli underbart att spendera nyår i Thailand med sol och värme, pappa-familjen och baby! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0