Visa tuttar!

FY va trött jag e på detta jävla tuttgummibandet!
Jag vill få använda en riktig BH NU!!
Igår började ärren klia som satan när jag sov. innan jag vaknat till och förstod va de var så vart jag helt hysteriskt. Det blev iofs inte så mkt bättre av att jag vaknade för de e ju inte så jävla enkelt att klia tillbaka.
PANIK!

Känner att min blogg har blivit en tuttblogg... Men jag e ju lite tuttfixerad så why not liksom.
Fick höra att Nikola och Mikael läser min blogg också? Och dom gillar säkert tuttar dom me.
Annars vet jag ju inte vemfan som kikar in här ibland.

Men idag så tänkte jag iaf att jag lite kort skulle skriva om något annat än tuttar.

Idag har jag nämligen planerat att jag ska skaffa mig ett VISA-kort!
Vuxenpoäng till mig!
Skönaste kommentaren kom från Ted igår när jag ville att han skulle köpa skor till mig på internet...
- Jajaa... Jag kan väl köpa dina skor åt dig. Men jag tycker faktiskt att du e mogen nog att skaffa dig ditt egna visa kort nu.

Haha. Jag har aldrig orkat OK?
En gång beställde jag iofs hem ett VISA-kort. Sen fick jag för mig att jag inte behövde de ändå.
Så jag ångrade mig! Haha!

Älskar migsjälv ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0