Back to reality

Då vart man tillbaka på jobbet och tillbaka till verkligheten efter 1 veckas semester. Efter att ha festat 9 av 12 dar i sträck så borde jag ta det lugnt och träna upp figuren igen innan man går på en dryg veckas semester igen om 1,5 vecka.
Lite sorgsligt är dock att efter dendär veckan så är ju sommarn slut? Uch :( Vill inte ha vinter igen och särskilt inte nu när man är singel.

Såhär en dag som denna när verkligheten ger än en smäll på käften så inser man hur man beter sig när man drömmer sig bort och lever på rosa moln i 1,5 vecka... Livet är verkligen overkligt då.

Visby va jättemysigt. Åkte med härligt folk och vi hade det trevligt och roligt och festade på bra! Dock har jag nu insett, med erfarenhet från båstad förra året oh visby iår, att man ska hänga på gratisställena. Jag vet att jag åker under bratveckorna, men jag gillar inte bratsen. Dock är det skönt sommarhäng i hela staden när det är sånnahär bratsveckor och därför gillar jag det ändå. Men att betala 250:- för att gå in på en halvtom klubb och sedan stå på 1 av 45 dansgolv (där då alla samlat sig) och knö och armbågas är ingenting jag gör om. Går hellre till gratisställena där "normalt" och festglatt halvbratigt folk hänger.

Anyway så hade vi det kul, vi har cyklat, ätit glass, solat, badat (alla utom jag förståss), tjötat, spelat kort, tältat, festat och haft det allmänt härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0