goodday

Nu va det bannimej längesen jag skrev här.
Har varit en underbar sommarvecka! Lite synd att man jobbar bara, men pengar behövs.

Denhär sommarn blir för övrigt bara bättre och bättre!
Rhodos är ju redan avklarat.
Sen blir det som sagt Båstad med Jennie om vi nu kommer iväg.
Sen ska jag, paulina, hennes pojkvän och någon kompis till honom åka till Visby! Möjligtvis följer hela grabbgänget med, och det tror jag kommer bli skitkul!
Och sen blir det ju som sagt förhoppningsvis utomlands i Augusti igen.

Visby är redan bokat och klart och jag hoppas verkligen att resten blir av också. En riktig partysommar, precis vad jag behöver! Inte min kropp då kanske som börjar bli förjävla trött på att jag feströker, då det blir en jävla massa festande.

Igår var jag och gjorde massa läskiga tester... Ingenting jag tänker skriva om detaljerat, men det va läskigt, och saker tydde på att jag får provsvar som man kanske inte riktigt vill ha. Men åtminstone så vet man ju då att man har en lösning på de problem min kropp visat de senaste. Och så måste man vänta i en månad drygt på svaren också för att de ska ha sommarstängt. KUL! Men om jag har en såhär superkul sommar så går nog tiden fort :)

Ne nu blev de för djupt igen haha. Ikväll ska jag krossa på Palace och imorgon blir det utgång!
Ska även shoppa balkongmöbler med mamsen imorgon, och sen tänkte jag att jag skulle hinna med frölunda torg också (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0