Summer of Brakeups?

Shit, det är sjukt vad folk gör slut till höger och vänster.
Par man  trodde skulle vara tillsammans för evigt, och par som nyss blitt tillsammans?
Kan inte räkna på en hand längre hur många av mina bekanta som gjort slut.
Så ni som tar er igenom denna sommarn ska nog vara lite extra stolta haha!

Egentligen skulle jag åkt utomlands i nästa vecka men det blir inte av. Surprise! Men jag är inte förvånad faktiskt. Man kan aldrig lita på att saker och ting blir av förren det är bokat och betalt. Då är det ju iaf högst troligt att det blir av.
Så får väl se vad jag hittar på på min sista veckas sommarledighet! Till fredag blir det förhoppningsvis lite partaj hemma iaf :)

Nu ska jag käka lunch. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0