blottas

Det är över nu
Men jag kommer ihåg alla dagar med dig
Dom är över nu



Jag bestämde mig för att efter denhär helgen får det vara nog på riktigt. Slut på riktigt.
Kan ju garantera att du kmr slampa runt (som du skulle sagt om mig) där och eftersom jag inte vill veta det kommer jag inte heller vilja höra från dig.

Så tack för mig. Det va trevliga, hemska, jobbiga, roliga, härliga år med dig.


Uch, dethär är nog de ärligaste jag vart på min blogg.
Tycker inte precis om att visa mina känslor sådär.
Tro att alla ska tycka synd om en hit och dit.
Men jag tänker att nu skriver jag det här och sen är det ur mitt huvud. Glömt.

Dags att leva mitt liv på nytt då!
Och jag SKA ha en härlig sommar (det som nu är kvar av den).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0