En fredag

Hahaha.
Igår vart en väldigt mycket vildare kväll än vad jag någonsin trodde jag skulle orka.
Va ju ute i torsdags och sov därmed 5 timmar igår natt och sen han jag inte sova efter jobbet så trodde jag skulle däcka direkt.

Men sen kom joanna hit och sen kom madde osså började vi spela "jag har aldrig" och de drog ju igång fyllan iaf haha.
Sen spelade vi massa ful musik och skuttade och hoppade och sjöng och gjorde fågeldansen haha!
Supertrevligt vart det.

Sen skulle joanna hem eftersom hon skulle upp och jobba idag. Så jag och madde drog in till stan, tog en shot på parken och sen hängde vi på lilla med lite cherrybär och efter det bar det av till dubliners.

Sen skulle alla till slottskogen och festa men jag och madde ville promt ha kebabrulle. Så vi åkte och köpte stans äckligaste kebabrulle, Blä :(
Sen orkade vi itne med någon efterfest haha. Kanske va synd...

Men tack alla för en superhärlig kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0