Lovely

GODMORGON!!!
Idag är jag lite extra glad. Känner mig sådär lite lycklig bara.
Kolla in vädret, hur grymt som helst! Och jag hoppas verkligen att både YR och SMHI har väldigt fel, och att det är såhär klart och mycket sol hela dan/kvällen för ikväll ska jag och Paulina ut och ta en öl! Och jag är fett taggad för det!
Och imorgon är det ju fredag och då ska det iaf vara sol heeela dagen, så om någon är sugen på öl och fest i solskenet, skriv till mig haha!
Har fått massa störda bilder från Rhodos av Jennie nu så får väl skriva klart om Rhodos-veckan antar jag. Man har ju några få trogna läsare iaf ser jag hahaha. Snart sveriges största bloggare, gissar jag på for sure! ;) Kissie watch out, here I come!


Och förässten! Min balkong är klar! Nu ska dom väl bara städa upp där också tror jag. Dom har ju lovat att byggställningarna ska rivas denna veckan och därmed borde jag kunna mäta och kolla på möbler till balkongen i helgen. Sen skall den bara besiktigas också (hoppas verkligen inte att det tar för lång tid) och sen kan jag flytta ut! TJIHOO! Fan va mysiga sommarkvällar jag ska ha där när det är klart!
Jag saknar hela dendär grejen med sommarlov som man hade när man va liten. Då ingen jobbade och alla va lediga i 10 veckor och man kunde göra vad man ville varje dag och varje kväll. Så kommer de aldrig bli igen. Även om man har 4 veckor sammansatt semester mitt i sommarn så är det ju inte säkert att alla vänner har samma.
Men skit samma! Man kan supa lite lätt ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0