Rhodos - onsdag

Onsdag 1/6
Herre gud, två veckor sen nu ju! :(

Anyway.
Denna dagen började med att jag gick upp tidigt för att få sola för en gångs skull. Jennie var dock helt omöjlig att väcka så jag fick sola själv i någon timme. Vid lunch släpade jag Jennie ur sängen för lite käk.
För en gångs skulle hade vi en hel solardag, och vid 4-tiden gick vi för att göra oss iordning och gå till favoritstället igen.
Denna kvällen hittade vi på ett nytt spel. Finns i sjön med en tvist, haha. Man skulle dricka öl så fort den andra sa "finns i sjön" och om man fick en joker så fick man ge 5 klunkar till den andra. Om man vann och hade över 4 par fick den andre 5 extra klunkar och sen fick man ta så många klunkar som den andre samlat ihop par. Detta resulterade i en jävla massa öldrickande och ägaren trodde vi va helt knasiga i huvudet som fick springa in för att få våra öl i tid, haha.
Vi åt även lite vitlöksbröd som vart rätt torrt och äckligt, men också suuupergoda oliver <3
Sedan fick vi såklart de obligatoriska beachshoten också.
Efter att vi käkat och gjort oss i ordning så vart det meningen att vi skulle åka till Rhodos stad men de i receptionen hade sagt till oss att sista bussen gick 12... den gick 11 så den vid 12 kom ju uppenbarligen aldrig. Så vi bestämde oss för att ta taxi in till Faliraki igen istället.
Denna kvällen började vi sätta igång med utmaningarna ordentligt.
Jag raggade upp Britten för en bodyshot och sen vart de min tur. Helt plötsligt börjar några blonda brudar "tävla med oss" och vill ju självklart också bodyshotta britten. Så vi fick ju ta en till! Och då gjorde dom också de. NE NU JÄVLAR tänkte jag och fick tjötat hål i huvudet på greken att han skulle hoppa upp på bardisken han med. Men han gjorde det och därmed vann vi! De blonda brudarna insåg att de aldrig kommer lyckas övertala Greken och därmed sprang de fort ifrån krogen, haha!
Sedan passade jag även på att bränna en av mina andra utmaningar. Jag pussade Britten (som för övrigt va ganska ful) på handen och sa att han hade vackra ögon. Försökte komma undan med att säga det på svenska men Jennie upptäckte det och jag vart så illa tvungen att säga det på engelska också. Och herrenada va stolt Britten blev hahaha!
Sen sprang vi iväg och tatuerade oss!
Vart faktiskt förvånad över hur duktig han va. Och nya nålar fick vi. Och som Jennie sa, vi fick ju iaf inte röka där inne, haha , men en drink fick vi ta så jag sprang över till favvobaren och fick med mig två drinkar i plastglas.

Efter detta bar det av till en bar där vi skulle drinka lite drinkar. Och jag inser nu att de va nog denna dag som jag somnade. Inte tisdagen! (även om jag somnade torsdagen också oops)



Det är väl ganska uppenbart vem som är Britten och vem som är Greken antar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0