Rhodos - torsdag

Uch! Sitter alltid och läser igenom min egen blogg (haha) när jag har tråkigt, och jag vill absolut inte se dedär deppet överst på min blogg haha.
Så därför bestämde jag mig nu för att äntligen skriva lite mer om Rhodos! (Om jag kommer ihåg fortfarande haha)
Känner att jag blurrat ihop dagarna helt nu euhm...

Torsdag 2/6

Denna dagen började på stranden.
Ganska snabbt insåg vi att vi hade ett gäng svenska killar bakom oss, men mesig som man är så kunde vi inte komma på någon bra replik att dra igång ett samtal med (haha) så därför tjötade vi inget med dem denna dag.
Någon gång vid lunch skulle jag tro så försvann min goa fylla från gårdagen, och övergick i någon slags halvbakishet.
Der värsta av allt är ju att jag inte kommer ihåg veckan så jävla detaljerat längre och därför har jag inte så mycket mer att säga än att vi såklart gick till vårat favorithak och senare åkte till Rhodos denna kväll.
Jo jag kan också tala om det att vi kom på en sådan himla bra idé att beställa in stora glas fyllda med tequila, citronskivor i ett annat glas och salt i ett tredje, från baren på hotellet (all inclusive). Detta tog vi sedan upp på rummet och shottade haha!
Men till Rhodos stad;
Först gick vi till ett ställe som massa brudar tjötat om var "bodyshot-stället". Killen i baren här var den tråkigaste ever dock, och vi gick snabbt härifrån. (På samma bar höll en kille på att shotta 100 shottar, haha)
De vart ytterligare lite bodyshots och sedan skulle Jennie sjunga karaoke, på vad jag tror va jordens tristaste karaokebar någonsin. För de första va personalen otrevlig och de va absolut ingen rolig stämning.
Detta resulterade i att jag somnade... igen... Haha!
Denna kväll slutade då väldigt tidigt för omväxlings skull...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0