sommarkänslor?

Dehär känns bra!
Blir nog inget Visby iår men det blir Båstad iaf for sure!
Har fått ledigt första veckan i Augusti också och om allt går som det ska så blir det ännu en utlandsresa då med Alexandra och hennes vänner :D
Någon dag i veckan ska jag ta en öl med Joanna och på torsdag blir den en öl (eller två?) med Paulina som jag inte träffat på superlänge!

I söndas hade vi kul, även om min kropp inte verkar tycka att den vill bli full längre.

Midsommar blir väl jobb då men de gör inget för jag och Magda ska jobba tillsammans och vi har bestämt att vi ska ha midsommarkransar och festa som bara den efteråt! :)

Så just nu känns livet ganska ljust, får väl se hur länge det håller i sig haha.

Mer om Rhodos kommer så fort jag fått lite bilder från Jennie :)
Just nu kan jag knappt förstå att vi någonsin va där. Det är tvåå hela veckor sen. På ett sätt förstår jag inte att det va så länge sen och på ett sätt förstår jag inte att vi va där över huvud taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0