suck

Vissa saker gör mig så jävla irriterad.

Helt plötsligt, när man blir singel för första gången på tre år, så hör folk av sig som man i princip aldrig pratar med.
Och det kan ju tolkas på olika sätt. Visst, mina söta vänner som jag inte alltid har 100% kontakt med hör av sig för att stötta mig osv och det uppskattar jag verkligen. Men när sedan en drös killar som man knappt pratat med eller som man ALDRIG visat intresse för hör av sig så kan man ju undra vafan de beror på.
Och NEJ jag vill absolut inte träffas bara för att jag helt plötsligt är singel. Skaffa er lite jävla självrespekt förfan...

MEN en extra puss till er alla som bara hör av er för att se hur jag mår osv. Det hjälper :)


Sedan avslutar jag med;
Two down, one to go...
OOps?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0