tjipp

Sitter och lyssnar på Titti och Benji på RixFM och pillar lite med alla olika arbetsuppgifter som måste göras medans solen lyser in! Känns så mysigt på något sätt. Jag gillar när jag har mycket olika saker att göra. Tröttnar jag på de ena så gör jag det andra en stund och tröttnar jag på de så gör jag något annat och ändå är allt vettigt! Känns bra!
Sen med vetskapen om att jag ska ut och dricka en go öl eller två efter jobbet med Paulina så blir man ju lite extra lycklig. Öl, cigg och skitsnack i solen är något av de mysigaste som finns.

Idag bestämde jag mig för att jag var väl värd en  Aloe Vera dryck. Har bannimej inte druckit någon på länge och mums så gott det va!
Känns som att det ringer en väldans massa trevligt folk in till kontoret idag. Alla är väl lyckliga av sommaren och hälsar glad sommar och trevlig helg och ha det bra hit och dit. Sånt gillar jag!

Nu - Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0