uchä

Halloooee.. finns de någonstans där jag kan dela mina tankar där jag känner att bara precis rätt personer, och inte fel, läser? Vad jag än skriver så kommer de ju missuppfattas av någon människa...
Men med det sagt...

Det är något fel med dig. eller något allvarlig fel med mig. vafan dras jag till, vafan tänker jag.
Huller om buller tjing och tjong. Du har någonting speciellt...
Och alla ni glada, söta, roliga, patetiska, snygga, fula, underbara, tråkiga, trista jävlar.
Whatever u are. Tolka det som ni vill! Jag vet vad eller vem elller varför jag tänker. Men det vet inte du! Så tji fick du ;)
Önskar att jag kunde skriva så mkt mer...Blotta min själ för rätt människor typ. Eller ja, rätt eller fel kan ju diskuteras. Är nog likabra att jag inser själv att jag inte kan skriva vad som helst här skulle jag tro. För oj så fel de kunnat bli!

Har iaf haft en bra kväll med käre Paulina. Att drinka 25-kronors drinkar på valand är ju ingenting när man får en 4a (eller 6a?) shot på Parken för nästan desamma. Fyyy du lilla Paulina som dissa mig vill halv 12. Men antar att jag imorgon kommer tacka dig gott!

åååå vad det kliar i fingrarna. ååå vad jag bara vill skriva ner mina tankar... går inte, kan inte, får inte.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0