måndag

Helgen har vart bra faktiskt!

Fredagen har jag ju skrivit om. Sen i lördags jobbade jag och Jennie på Lounge. Det kunde ju vart roligare gäster och det kunde ju gått bättre, men det var trevligt ändå såklart. Vi skulle egentligen gått till Dubliners efteråt men vi blev kvar på Lounge längre än väntat och dessutom spöregnade det så vi sket i det.

Sen igår var jag på bio. Baksmällan 2. Den vart helt ok.
Blev sjukt sugen på att festa och spåra totalt haha, så när jag kommer hem så får jag ett sms från Jennie som undrar varför jag inte är på Lilla med henne haha.
Jag vet inte hur smart det är att dra in till stan kl 12 en söndag när man ska upp och jobba kl 8 dagen efter men jag åkte in iaf. Jag tänkte att vafan, det är sommar, jag vill ha kul. Man måste inte alltid göra det som är smartast haha.
Sen så sa jag till Jennie att jag MÅSTE ta sista vagnen hem vid 2 men hon bestämde promt att jag skulle åka taxi vid 3 och då skulle hon betala. Så jag va hemma halv 4!! Hahaha. Som tur va så drack jag inte så mycket, eller jo de gjorde jag nog förässten... 3 öl, 1 cider och två shots... hmm.. men vart inge full iaf och kom upp aldeles utmärkt i morse! :)

Idag tänkte jag mig att jag ska sätta igång med träningen igen... Känner mig inte alls pepp just nu dock, så får väl se hur det blir med det (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0