and one more

Jag känner att jag kommer spamma denna bloggen nu under några dagar.
Det är så sjukt mycket tankar som flyger genom huvudet och den ena e verkligen inte lik den andra.
Och jag skulle så hemskt gärna kräka ur mig allt här men det går ju inte. Det skulle vara patetiskt, taskigt, korkat och jag vet inte.

Men en sak som gör mig ledsen, som man tänker på de stunder man känner sig lite nere. Det är ju det att en gång i tiden så va vi så kära i varandra du och jag. Vi hade det så bäst, men vad hände. Varför misslyckades vi?
Men du kommer alltid vara speciell för mig, och jag tror ändå att detta är det bästa för oss.

Men istället för att fokusera på det som varit, så får man fokusera på de som kommer. På allt kul jag ska ha! Jag hoppas att Båstad-Visby blir grymt och jag hoppas att det kanske blir av med en till utlandsresa!

Don't dream your life, live your dream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0