do you know me? I don't think so...

Jag får paniiik!
Jag måste gjort något jävligt dumt som jag totalt glömt av eller ngt? Jag går runt och har dåligt samvete hela jävla tiden, tänker för lite, överanalyserar, vet knappt vem jag är längre? Kan inte sova på nätterna... alls!
Somnade vid 10 idag efter att jag fått ngt slags ångestattack. Sen vaknar man strax efter två av att man har ont i magen och att tankarna snurrar.
Jag drömde ngt konstigt vet jag. Jag hade gjort ngn ledsen, någon stod och grät men jag kmr inte ihåg vrf. Hur som helst lånade jag hennes mobil och ringde ngn som skulle hämta oss alla men han hade fastnat i ngn enorm bilkö, och vi hade bråttom. Jag vet inte varför. Jag vet inte vad vi hade gjort. Det var ngn tävling, men vad vet jag inte.
Jag och de andra försökte övertala mig själv om att det inte var mitt fel att dendär tjejen va ledsen. Att hon överreagerade. Men något gav mig ändå skuldkänslor.
Har jag gjort ngn så jävla illa och förträngt det eller? kan inte fatta vrf jag hela  tiden har sån sjuk otur (karma?) och vrf jag hela tiden känner mig skyldig och överanalyserar allt jag säger och gör.

Åå jag står inte ut längre, ge mig mitt liv tillbaka.

Note to self;
Det spelar ingen roll vad folk du inte bryr dig om tycker om dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0