JA JA JA

åååhnej... Jag insåg nyss att klockan faktiskt är halv 12... på dagen... och jag har inte sovit ännu...
Jag tänkte faktiskt att idag jobbar jag palace... så jag kommer hem hyfsat tidigt... och kan lägga  mig vid 4... en timme tidigare än vanligt... ?
MEN NE!!! För vem traskar in!?  JO CHEFEN! Vad säger Anders!? Är det aaaaaafter work ikväll elller!?....
- hmmm... mjaa... är deet de?
Säger jag.
Och där med vart de inte så mkt mer att säga. De vart en AW som varade till kl 7 med härliga människor och sen en efterfest på det... Och att jag ändå är hemma klockan 11!? Det skulle jag faktisk säga är bra gjort...
Anyways... låt mig sova nu!

Jennie kommer till mig ikväll och jag är så lycklig över det. Inga ord beskriver hur mkt den tjejen betyder för mig faktiskt! Hon är jävla speciell för mig. Som ingen annan.


Och jag är glad efter alllt jävla elände. Nu tänker jag sova en sväng och vakna upp till ännu en bra dag.

Som sagt. Jag & Jennie och förfest på Nata's utelounge... Kika förbi om vi gillar dig förfan! ;)

GONATT!


detta är det enda jag har att bjuda på denna morgon;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0