Lördag

Uch och fy, nu är det september :(
Men som alla andra höstar så får jag för mig  att bli brunette så varför bryta den trenden iår!?
No more blondie-nata för ett tag.

För övrigt har mitt nyttiga liv börjat haha. Vart på gymmet igår och sprang och tränade mage/rygg. Idag vart de lite spring igen och sen ben/rumpa. Men nu kommer det svåra. Att ta sig till gymet en tredje dag. 2 dar är ungefär vad motivationen brukar räcka till. Men planerat är att jag ska till gymet imorgon igen för att springa och sedan träna armar och axlar och bröst typ. Sen ska jag väl fortsätta så. Önska mig lycka till för de kan jag behöva :P

Om två veckor är det planerat att åka till Stockholm och Angelica iaf! Just nu är tågbiljetterna pissedyra så jag hoppas på att få tag i någon billig på tradera i sista sekund... Då blire partaj så de skriker om de!

För övrigt verkar min otur hålla i sig rätt så bra... allt går åt helvete mest hela tiden :P

Men nu ska jag hoppa in i duschen och senare ikväll blire te att jobba Palace. Eller kanske Trädgårn med Christian om jag får som jag vill!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0