Man Down

Jag som trodde att jag redan sett höjden av omogenhet.

Såg här om dagen på facebook (facebook; vågat!) att en killkompis fick kommentaren "Mitt smink är slut kan jag få låna ditt" som en pik till att killen i fråga tydligen skulle sminka sig då? Och det är väl helt oväsentligt om han gör eller inte men jag kan inte förstå hur man på allvar, 22 bast, kan sitta och få för sig att slänga en sån kommentar på  facebook från absolut ingenstans!? Hur tänker man då? Tänker man "ååh shit nu va jag häftig, nu sa jag något riktigt bra"?
Och varför gör man så? Är det för att man själv i fråga ser ut som stryk och är avundsjuk eller? Finns det människor som på riktigt låter avundsjuka och svartsjuka stiga dom så högt över huvudet att man sitter och försöker mobba folk på facebook... (när man är 22 år!!)
Please tell me.

Men det finns gott om intressanta människor här i världen.
Folk slutar aldrig förvåna mig.


Över till något helt annat...
Satt och funderade över vem som tar åt sig av låttexterna som jag ploppar ut lite här och var?
Jag älskar att sitta och lyssna på låttexter och relatera till dem. Så alla textbitar som jag skriver betyder ju något för mig. De syftar på någon eller något. Det roliga är bara vemfan som tar åt sig egentligen? Säkert totalt fel personer ibland. Hade vart jättekul att höra haha.

Anyway. This one is for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0