brand new day

Gick och la mig... i tid? igår... Klockan 2 typ iaf. Kom ändå inte upp förrän halv 4 idag. Uch.

Söndagen började ju på min balkong med Jennie. Vi spelade massa konstiga spel och jag tror att jag fortfarande har typ 79 stycken innestående klunkar att ta ikapp från "Fuck the dealer". Vi kom fram till att det nog var bäst för oss alla om jag inte drack upp dem :P
Sen vart de Lilla och sen vart de efterfest hos Anders.
Länge sen man skrattade så mkt som i söndags. Hade skitkul verkligen tills de vart efterfest då jag deppa ihop, och sen somnade haha.



Kan inte fatta hur allt man säger låter så sjukt fantastiskt med alkohol i kroppen.
Hade ju vart sjukt underhållande för er alla om jag berättade om alla mina samtal med folk här men njaa... höhö

Nu är det ju faktiskt tisdag och och denna veckan ska jag till Stockholm! Punkt slut! Jag SKA få tag i ngn hyfsat billig biljett, är så trött på Göteborg.
Börjat söka jobb i Stockholm också. Why not, har länge velat flytta dit så varför inte passa på?
(kan jag få ta med alla goa människor och min utelounge bara? ;)

Hemskt väder idag för övrigt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0