No more Martini

Igår vart de utgång ändå!
Bästaste Jennie kom hit och vi hade äkta rhodos-feeling-kväll. Spelade våra påhittade kortspel, kedjerökte, drack öl, käkade oliver och shottade tequila! Det va bara värmen och de halvnakna killarna som saknades? Haha



Efter det bar det av till Lilla där vi fastnade resten av kvällen med Sara, Tommy och Kristin.
Jag fick för mig att jag skulle beställa in en Martini. Har alltid sett de på TV och undrat hur det smakar haha. Trodde det skulle vara jättegott eftersom det låg en oliv i men fy satan va äckligt de va! Aldrig mer. Men nu har jag testat det hahaha.
A la James Bond som de sa ;)



Det vart iaf en väldigt lyckad kväll tycker jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0