You only want what you think you can't have

Nu är jag där igen. Precis som innan. Vafan är problemet Natalie så jävla löjlig.
Dendär hemska tanken om att man alltid vill ha det man inte kan få?

Imorgon (idag) fyller Sandra år och det ska firas med bowling och utgång! :D
Egentligen hatar jag att bowla. Jag tror alltid att jag vill bowla och att det är skitkul osv men jag avskyr att förlora. Och jag är skitdålig på bowling. Och just bowling svider de så jävla hårt att förlora i. Så jag vet att jag kommer stå där imorgon och efter en halvtimme vara skitsur och grinig för att det går åt helvete för mig. Haha.
Men de ska bli kul att komma ut och träffa lite folk :)
Nu ska jag lägga mig och kolla TV!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0