En liten uppdatering

När man får höra att folk undrar varför fan jag inte skriver längre så får man ju lite dåligt samvete.
Så jag slänger iväg ett inlägg för mina trogna läsare!

Sist jag skrev hade jag tydligen precis bokat min Ihpone... Nu kan jag då berätta att jag hunnit få den stulen också! Och nån ny verkar jag inte få förrän 5an hinner kommer heller för den delen...

Anyway. Här sitter jag nu och målar naglarna och måste skriva lite försiktigt så att jag inte pajjar nagellacket...

Tänkte då att jag kunde berätta om söndagen som vart en väldigt lyckad och sjukt kulig söndag.
Det började med att man får höra att det ska vara biljardturnering på biljardpalatset. Jaja men de börjar ju ändå kl 18 så då kan jag spela biljard en sväng så e vi klara tidigt tänket jag, så kommer jag upp i tid till jobbet, pigg och glad, på måndagen ändå.
Men vad Joppe hade missat var att det va någon jävla fotbollsmatch (som tydlighen var viktig att se) så biljardandet kom ju inte igång förrän vid 20.00. Vid denna tiden vart jag redan måttligt uttråkad på att spela biljard och började ägna mig mer åt att dricka alkohol egentligen och kunde inte annat än att bevisa det första jag fick höra när jag klampade in genom dörren... "Nata... DU vet INTE hur man dricker med måtta..."

Meeeen vi hade fett kul när vi väl kom igång! Jag och Leila vann iaf 2 av 3 matcher i första omgången och eftersom vi har tuttar och rumpor så lyckades vi fjäska till oss att vi skulle få vara med och fortsätta spela. Och tur va väl de för det finns inte många som är så dålig förlorare, men lycklig vinnare, som mig.

Anyway. Vi vann ju inte. Men vi "kom med i finalen". och vi fick pokaler! (som man kan dricka drinkar ur)

Vet egentligen inte mer vad jag ska säga om kvällen då det inte alls var lika kul att återberätta den som jag tyckte när jag va där...

Har ju redan konstaterat en gång eller två att jag alltid skriver som mest på bloggen när jag mår dåligt. Men de senaste har jag vart så himlans lycklig! Jag verkar visst ha läst mig att inte irritera mig på allt och inget och ta det mesta med en klackspark (och nu sitter du säkert där bakom skärmen och tänker att nää nata e sån jävla gnällfis) men se det tycker inte jag! Jag känner mig himlans glad mest hela tiden!

Här om dan fick jag dock ett utbrott och började skrika och gråta på jobbet haha. (nåja så illa va det kanske inte) Måste skrämt livet ur mina stackars medarbetare som inte verkar se mig som annat än en lite glad och positiv prick. Men de är ju skönt att man kan flippa ur lite i några sekunder och få ur ett halvårs ilska och sen kan man vara lycklig igen!



Nu när jag ändå kom ingån.... NEJ nu är det big brother, får skriva mer i pausen!

....Ja nu vart de paus!


De jag tänkte berätta för er va min grundliga teori om varför killar är ärthjärnor!
Men jag blev trött och tappade skrivlusten så mer om det en annan dag.

Nu ere snart läggdaggs.

Natii <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0