Boooobies

Dethär är min blogg. Och i min blogg skriver jag vafan jag vill. Och idag vill jag bara skriva att jag älskar mina nya boooobs såååååhäääär mycket!!

Det är ju sjukligt hur mkt pengar man kan lägga för ett par bröst. Vad kunde jag annars gjort för dem pengarna?? Men det gör inget. För aldrig i hela mitt liv kunde jag i gymnasiet, när jag gick runt ned mina små myggbett, kunnat tro att jag någonsin skulle få mina sillisar. Och nu, efter 2 operationer, så är dom bara sååå fina att jag måste skriva ett helt inlägg om det. För att jag är så kär så jag går runt och speglar mig hela tiden Hahaha.

Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: LADY J

Skönt inlägg! Helt rätt :)
Hej förresten, sorry för ett sjuk segt svar.

- När du målar blommor osv (inte 3D) på dina naglar, är det vanlig akrylfärg du använder då?
* Akrylfärg som jag köper på vanliga målar/konst affärer.

- Bästa tipset för att få akrylen att sitta fast och inte släppa snabbt från nageln?
* Bra förberedelse av nageln innan (fila med 180 grit uppifrån tex.) använt PH balansering (avfetning) och en primer innan du lägger akrylen. Kulan akryl vid nagelbandet ska vara blötare än övriga. Rör aldrig nagelbandet med akrylen. Mkt handlar om formen på nageln också, blad tunnt vid nagelbädden och i slutet (free edge) och i mitten ska det vara en liten backe för att förstärka #stress zone". Hoppas du förstår. Sen ska man olja in naglarna dagligen när de är färdiga.

- Kan du tipsa om någon sida där man kan köpa pulver och glitter och verktyg från?
* Jag kör alltid ebay. Känns enklast då man bara betalar med paypal hehe. Tradera är skit och kostar för mkt för massa skit grejer. Enda med ebay är väl frakten så beställ alltid mkt av samma säljare. Sen förekommer tull då och då hehe =P

2012-07-14 @ 00:09:45
URL: http://ladyJ.se
Postat av: LADY J

fuck.. mitt inlägg ser ju helt fukkat ut.. jag försökte dela in i stycken, jag lovar!

2012-07-14 @ 00:10:28
URL: http://ladyJ.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0