.

Dessadär pillerna verkar inte hjälpa så mkt.
Eller ja, skulle tydligen funka mer i längden men vad hjälper det mig inatt? Vad hjälper det när jag plötsligt inser att jag legat och stirrat in i väggen och upp i taket i 1 timme.
Dessförinnan lyckades jag bota lite ångest med lite nätshopping. Eller ja, kollat runt efter ett par skor iaf.
 
Uch, orkar inte fylla år.
Orkar inte med massa folk. Och släkt som ska fråga hur man mår och hur plugget går. Alltid detta tjat om plugget...
Orkar inte ringa och bjuda in folk heller. För om man tänker efter. Hur knäppt är det inte egentligen att jag ska ringa folk och fråga om dom vill fira mig och komma och ge mig födelsedagspresenter typ? Uch, pinsamt.
Dessutom ringde jag inte ens pappa när han fyllde år heller så kan ännu mindre med att ringa honom.
 
Sen Valborg vart jag taggad för. Nu känns det bara skit. Nu känns det som att jag kommer smita ut och gömma mig när folk kommit hit och har kul ändå.
Fler av de jag trodde va mina närmsta vänner kommer ändå inte av olika anledningar.
Sen har massa roligt och trevligt folk tackat ja. Men fan känns ändå dumt alltihop. Att ordna en fest för sig själv när man fyller år....För att tvinga folk att komma hit och fira mig... nae
 
Åter igen vet jag inte varför jag skriver sånthär här. Men tkr ändå det känns skönt att släppa ut tankana som snurrar runt därinne.
 
Idag är ingen bra dag längre....
 
Vill spola tillbaka tiden.
Vill göra så många misstag ogjorda.
När ska jag lära mig av mina misstag..?
 
 
Gonatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0