Första paret skor

Ja, jag vandrade då bort till frölunda torg innan, med en superlång inköpslista och det enda jag fick med mig hem va sprit och bubbel.
Inga skor ens en gång.
Så fick sätta mig och nätshoppa lite och fick klickat hem dessahär;
 
 
Lite över min budget men vafan... Det får jag vara värd.
Nu håller jag alla tummar och tår på att klackarna jag budat på på tradera blir mina. Men ska väl kanske inte hoppas på för mkt, är ju inte precis känd för att vara turkärring.
 
Är dödstrött idag. Kunde ju inte somna inatt (så ovanligt?) så inte sovit särskilt mkt. Hoppas på  tidig sömn ikväll iaf då jag måste upp till jobbet där det helt plötsligt blev kaos med en sju helv*tes massa att göra! Jag klagar inte, för jag älskar när det är tempo och mkt att göra, men det vart lite dålig timing just denna veckan.
Men vafan, det löser sig!
 
Nu äre snart helg och sen är det valborg!
Mina damer och herrar, jag vill tala om för er att jag igår insåg att det är 11 (ELVA) dagar sedan (!) jag va ordentligt full. Haha... De må vara väldigt illa men måste va något slags rekord detta året? Och jag menar, lär väl inte bli något drickande i helgen heller så på Valborg när det hela smäller har det ju gått hela 16 dagar! Nu ska jag inte snacka för mkt, drack ju trots allt mer än 1 glas i falkenberg i lördags, men sådär karatefull och utgång på det, de va ett tag sen ;)
 
Nepp, nu ska jag ringa 3 och skälla lite, sen TV och sussa tror jag bestämt.
 
Natt!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade missat de 5-6 senaste inläggen juuuu! Bad. Nu har jag läst ikapp mig.

2013-04-25 @ 21:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0