How i met your mother s01e02

Så jag lägger mig i sängen och slår på TVn...
How I met your mother är på och får lägligt nog se följande scen där Ted och Robin står på balkongen och diskuterar om Ted kan stänga av sina känslor;

Robin: You can't turn off the way you feel.
Ted Mosby: Click. Off. Let's make out.
Robin: What?
Ted Mosby: What, that was the off switch! And I turned it off...

Ha!! Jag visste det! Killar har en knapp de kan klicka på för att stänga av känslorna! (Sen hur den konversationen avslutades är oväsentligt, jag lyssnade inte mer ;) )
Orättvist!


Kommentarer
Postat av: Bror Snygg

Äh det har ni med! Den som låtsas bäst vinner!

2013-04-11 @ 02:19:47
Postat av: Lillasyster ännu snyggare

Haha I wish I had one!!

2013-04-11 @ 02:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0